you, love

love is food
[I feed you]
l'amour est nourriture
[je te nourris]

love is a scent
[I perfume you]
l'amour est un parfum
[je te parfume]

love is music
[I sing to you]
l'amour est musique
[je te chante]

love is a feeling
[I live it]
l'amour est un sentiment
[je le vis]

daily I wake up
to be rebirthed in dreams
tous les jours je me réveille
à renaître dans d'autres rêves

in my dream, reality
is you, [love]
dans mon rêve, réalité
c'est toi, [l'amour]

this insatiable passion
it feels like summer...
cette passion insatiable
ça sent à l'été...

touch me ... breathe me ...
[birth me...]
touche moi... respire moi...
[naissance-moi...]

un p'tit je ne sais quoi 🕮🎕 bohème 🕮🎕

Comments

Explore Popular Posts From This Blog

clair de lune

meet me

was it not

how how

questions and answers

on you… i love you

another story

sunsetter

salut

crystal castle