here I am

digital-art created by (me), © coco 💜🪻😉

whisper my name
write my mirage
live me, —
in the name of longing
in the name of verbs
in the name of mystery
in the name of appetite
for my smile, for my eyes
that kiss you, caress you
for here I am
your drunkenness,
urging you valiantly
to bathe me
in the dew of your smile,
to see me blossoming
on dawn's edge
of your lips on mine, —
profiled
to not get as one
perceived feelin' dangerous 
for I whisper your name
for I write your mirage
for I live you


chuchote mon nom
écrire mon mirage
vis-moi
au nom du désir
au nom des verbes
au nom du mystère
au nom de l’appétit
pour mon sourire,
pour mes yeux
qui t’embrasse te caresse
car j'suis là
ton ivresse
t’exhortant vaillamment
baigne-moi
dans la rosée de ton sourire,
pour me voir m’épanouir
au bord de l’aube
de tes lèvres sur les miennes, —
profilé
ne pas devenir comme un
perçu sentant dangereux
car j’murmure ton nom
car j’écris ton mirage
car j’te vis

translation‧‧‧ ©ᵏᴼᵏᴼ ↭ un p'tit je ne sais quoi ‧ chic… à ma façon




Comments

Explore Popular Posts From This Blog

time capsule

a little bit

Internet

connection with you

her

i call you

stronger now in broken places

hard-rock-lover

Sparks

my coo-ca-choo