hypnotic

when morning got woken, —
i was sleeping


when i've got wakened, — 
i was dreaming still


dreamily, —
i'm loved by you... (hypnotic)


we're savored
in our cosmic lechery's rustles


we make it rain in unison the joy,
we correct nothing, (we're in)

un p'tit je ne sais quoi 🕮🎕 bohème 🕮🎕


quand le matin s'est réveillé, —
je dormais


quand je me serai réveillé, —
je rêvais encore


rêveusement, —
je suis aimé de toi... (hypnotique)


nous sommes savourés
dans les bruissements de notre dépravation cosmique


nous faisons pleuvoir à l'unisson la joie,
on ne corrige rien... on est... (amoureux)

Comments

Explore Popular Posts From This Blog

clair de lune

was it not

how how

bad episode

as sweet as a sin...

caught out in the rain

questions and answers

on you… i love you

back for more

sunsetter